An De Haen

Vanwaar Kokovino?

Mijn ouders hadden altijd al een passie voor lekker eten.
Gezien één van mijn broers op een hotelschool zat, werd er op zondagmiddag vaak een uitgebreid menu gemaakt waar alle smaken werden uitgeprobeerd.
Ook tijdens de familiefeesten passeerde er vaak een groot aantal vernieuwde gerechten.
Door de constante aanwezigheid van eten doorheen mijn jeugdjaren, waren mijn studentenjobs dan ook vaak in de horeca sector.

In 2009 leerde ik Bjorn kennen en het klikte direct tussen ons.
Onze gezamenlijke passie voor lekker eten had daar natuurlijk veel mee te maken.

Zo hebben Bjorn en ik "Kokovino" opgericht in 2012.
De naam werd dan ook speciaal gekozen omdat het onze beide achternamen in zeker zin meedraagt.
Het oorspronkelijke logo hebben we samen ontworpen zodat het een persoonlijk karakter zou hebben. Het werd een wijnfles die kenmerken van een haan meedraagt.

Gezien de grote horeca ervaring van Bjorn hou ik mij voornamelijk op de achtergrond bezig met de financiële en administratieve kant van Kokovino.
Maar dat houdt me niet tegen om af en toe in te springen waar nodig.
Of creatieve ideeën te bedenken om bijvoorbeeld een buffet aan te kleden.

Mijn verhaal

Wat doe ik nog?

Naast Kokovino ben ik dus ook freelancer in de multimedia en media sector. Momenteel werk ik voor 2 klanten die zich vooral toespitsen in het uitzenden van voetbal wedstrijden.

Play Sports

Als freelance regie assistente bij de studio omkadering van Play Sports sta ik voornamelijk in voor de ondersteuning van de regisseur bij de uitzending.
Zo geef ik de presentator een aftelling, breng ik grafische elementen in beeld en zorg ik ervoor dat iedereen weet wat de juiste bronnen zijn.

Proximus Sports

Als freelance eindregisseur bij alle voetbalmatchen van het Belgische profvoetbal zorgde ik ervoor dat de wedstrijden op tijd starten met hun uitzendingen bij de rechthebbende. Zo communiceer ik naar alle ploegen ter plaatsen en naar alle regies van de rechthebbende wanneer hun uitzending start. Ook bij storingen zet ik mijn team in actie om dit zo snel mogen te verhelpen.

Toekomst?

Kokovino alsook ikzelf zijn zoals iedereen steeds in ontwikkeling.
We zijn nooit te oud om te stoppen met leren.

Kokovino is daarin niet anders.
Zo zoeken Bjorn en ik nog dagelijks naar oplossingen om onze klanten een onvergetelijke ervaring te bieden. We proberen zoveel mogelijk up-to-date te blijven van de nieuwe trends in de wereld. Want alleen zo kunnen wij als Kokovino inspelen op de noden van onze klanten.

Als freelancer is dit even belangrijk.
Want als je niet mee kunt met de nieuwe formats die er elke dag bijkomen in het media landschap, word je bedankt voor de diensten. De media verandert voortdurend en dat prikkelt me net in deze wereld.

Het is een beetje zoals Einstein ooit zei:
"Once you stop learning, you start dying".